Ny årstid - ny bloggdesign. 
Äntligen tog jag mig tid mellan skola, fritid och sjukdomar att fixa till bloggen litegrann (med hjälp av blogg.se's  gratismallar, eftersom jag tycks ha tappat bort mina HTML-skills jag hade när jag var yngre.)
Med detta ska jag också försöka bli lite mer aktiv här. Vi får se hur det går, haha.
Headern ska också ändras, tog bara en bild ur mitt arkiv (från hösten 2011) lite snabbt nu.
Med hösten brukar även kreativiteten komma, tycker jag!
 
Så, hösten är välkommen!

Liknande inlägg

1 kommentarer

Sandra

01 Oct 2014 17:39

Ja, vad kul! Jag blev förvånad när jag såg att du länkat hit i din kommentar på min blogg men fick en trevlig överraskning. Hösten lockar fram alla idéer och projekt jag vill göra, hoppas på att kunna genomföra några av dem också, all tid tycks ju gå till skolan mm. Kram på dig!

Kommentera

Publiceras ej