Idag tog jag en runda till Erikshjälpen och kunde såklart inte låta bli att köpa några böcker.
 

En dag till skänks - Anna Gavalda
Du gör mig galen! - Matthew Quick
Gamla tanter lägger inte ägg - Mark Levengood och Unni Lindell
Flyga drake - Khaled Hosseini
Niceville - Kathryn Stockett
 
De kostade endast 50 kr tillsammans, vilket jag anser som ett (eller flera) fynd!
 
Tankeläsaren (De utvalda) - Kristin Cashore kom dock på posten igår från Adlibris för jag kände mig i behov av lite mer fantasy haha. 
 
Idag har jag redan hunnit göra en massa saker jag behövde få gjort och har därför bestämt mig för att vara med i Dewey's 24-timmars readathon som startar klockan 14! Självklart kommer jag missa sisådär 8 timmar eftersom jag kommer att sova under natten. De böcker jag tänker försöka läsa är följande: 
 

En dag till skänks - Anna Gavalda
Gamla tanter lägger inte ägg - Mark Levengood och Unni Lundell
Sommarboken - Tove Jansson
Fred! 100 röster mot våld och krig
Te - Hattie Ellis
Alice in wonderland - Lewis Carrol (som ljudbok)
Through the looking glass - Lewis Carroll
 
Ljudboken inkluderade jag för att jag inte äger Alice i Underlandet i bokform och för att hinna göra lite andra saker medan jag lyssnar. Jag har aldrig haft/varit med på ett bokmaraton innan, så det ska bli roligt!
 
Ha en bra lördag!

böcker,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej